Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на ALFA 159 2.2 JTS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с паленето на ALFA 159 2.2 JTS

    Здравейте , от около три месеца съм собственик на АЛФА 159 2.2 JTS .Вече имам около 3000 хил. километра с нея и за сега се държи прилично с изключение на това ,че понякога не иска да запали даже супер рядко . При първо палене (незнам дали има значение) не ми го беше правила, до тази сутрин.Проблема се изразява в това,че понякога когато вкарам ключа святка си всичко натискам старт бутона и се чува само -цък но без да върти .Вадя ключа и ако съм палил с натиснат съединител ,пробвам с натисната спирачка (отново не зная дали има значение)и се получава.Понякога се налага да го правя по няколко пъти това упражнение .Ако някой има идея какъв може да е проблема ,ще съм благодарен да сподели мнение.

    Алфа Ромео 159 2.2 jts

  • #2
    Автомат или ръчка е трансмисията....?.....коя година е пройзводство.....?.....моята е ръчка и без да натиснеш съединителя не пали, тоез не стартира, но е дизел ......при някой автоматици трябва да натиснеш спирачката при старт, при ръчка съединителя.....но до сега си палил доколкото разбирам и изведнъж греда.......
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Бобби Покажи съобщение
      Автомат или ръчка е трансмисията....?.....коя година е пройзводство.....?.....моята е ръчка и без да натиснеш съединителя не пали, тоез не стартира, но е дизел ......при някой автоматици трябва да натиснеш спирачката при старт, при ръчка съединителя.....но до сега си палил доколкото разбирам и изведнъж греда.......
      Ръчка е, селето е едно на 10000
      Автомата не можеш да го запалиш без спирачка, даже си го изписва на таблото.

      На колегата му остава варианта и с двата педала натиснати
      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от undy Покажи съобщение
        Ръчка е, селето е едно на 10000
        Автомата не можеш да го запалиш без спирачка, даже си го изписва на таблото.

        На колегата му остава варианта и с двата педала натиснати
        Алфа автомат не съм карал, затова и попитах......но други коли автомат, ако са на паркинг, палят и без натисната спирачка.....по старите модели....както и да е....няма да спорим за глупости....
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Имах същият проблем с моята вече бивша бензинова 159. Веднъж на няколко десетки стартирания, не активираше стартера, и трябваше да се натисне друг педал.
          Просто започнах всеки път да натискам и двата педала, и никога повече не съм имал отказ. Така я и продадох.
          1996 164 Super T.S | 2003 166 20V Sportronic Distinctive + Haes & Webasto | 02/2006 159 SW JTDм 150 CAVALLI HIGH DPFon

          Comment


          • #6
            Да точно си го казал,на няколко десетки опита се случва !
            Хммммммм наистина сякаш ,че не разбира че има натиснат някой от двата педала и ,да не бях се сещал да пробвам и с двата натиснати !

            Comment


            • #7
              Колега, ако си натиснал само спирачката, не работи Автоматично запалване и трябва да задържиш бутона докато завърти стартерът.При натиснат съединител е нужно само да цъкнеш бутона без да задържаш. Възможно е някой път да не ти отчита натиска на съединителя. Тогава трябва да ти дава и Хилхолдър ънавейлабъл грешка.
              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                Колега, ако си натиснал само спирачката, не работи Автоматично запалване и трябва да задържиш бутона докато завърти стартерът.При натиснат съединител е нужно само да цъкнеш бутона без да задържаш. Възможно е някой път да не ти отчита натиска на съединителя. Тогава трябва да ти дава и Хилхолдър ънавейлабъл грешка.
                Това с натискането и задържането не важи ли само относно дали е фейс или преди фейс.
                156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                Comment


                • #9
                  Моята пали както е обяснил колегата ivo_red.....след 2008г. е пройзведена....то на тоя модел фейса трябва с лупа да търсиш разликите...)
                  По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                  https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от alfa racer GTA
                    Изписва ли на екранчето между скоростомер и оборотомер да натиснеш спирачка или съединител след като каже "цък" и не стартира/не завърти изобщо стартера?
                    След ,скриване на нивото на маслото го изписва това ,за след това не съм обръщал внимание .

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от ivo_red Покажи съобщение
                      Колега, ако си натиснал само спирачката, не работи Автоматично запалване и трябва да задържиш бутона докато завърти стартерът.При натиснат съединител е нужно само да цъкнеш бутона без да задържаш. Възможно е някой път да не ти отчита натиска на съединителя. Тогава трябва да ти дава и Хилхолдър ънавейлабъл грешка.
                      Който и педал да съм натиснал ,трябва да задържа старт бутона ,а не само да го натисна .

                      Comment


                      • #12
                        и при мен става със задържане, без значение дали и двата педала или само единият съм натиснал
                        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 150 HP

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от sedima Покажи съобщение
                          Който и педал да съм натиснал ,трябва да задържа старт бутона ,а не само да го натисна .
                          Първоначално публикувано от Spaceblade Покажи съобщение
                          и при мен става със задържане, без значение дали и двата педала или само единият съм натиснал
                          Защото колите са преди фейслифта, след фейслифта палят само с натискане, без да е нужно задържане на бутона, нещо такова ми се мотае като спомен.
                          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
                          Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
                          Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
                          Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

                          Comment


                          • #14
                            На фейсовите потвърждавам, че се натиска само веднъж и не е необходимо задържане.
                            Alfa Romeo 159 SW Q-Tronic JTDm 150hp '09
                            ex Alfa Romeo 147 JTDm 120hp '05
                            ex Alfa Romeo 145 TS 103hp '97

                            Comment


                            • #15
                              Това,което съм написал е от книжката на колата. Карал съм само фейслифт 159ки.Фейс няма 2.2, така че тая част е ирелевантна за колегата,щом преди 2008 е различно.
                              (1996) 146 ti EX ( 2008 ) 159 Sportwagon 3.2 JTS

                              Comment

                              Working...
                              X